Online personal branding executive coaching

In een persoonlijk coachingstraject begeleid ik jou als professional of ondernemer 1-op-1 om je persoonlijke en zakelijke doelen te behalen met een sterk online personal brand.

Ik help je om je doelen voor de komenden 12 maanden te bepalen. Op basis van deze doelen ontdekken we jouw why en vertalen we deze naar een heldere propositie, waaruit blijkt wat jij kunt betekenen voor anderen. Vervolgens ontwikkelen we een communicatiestrategie.

Ik help je om online en offline helder te communiceren, zodat je deze doelen ook daadwerkelijk kunt bereiken en mensen gaat aantrekken waar je graag zaken mee doet. Ik help je om te laten zien wat jij kunt betekenen en welk probleem jij kunt helpen oplossen. Open en authentiek.

Online personal branding executive coaching

In een persoonlijk coachingstraject begeleid ik jou als professional of ondernemer 1-op-1 om je persoonlijke en zakelijke doelen te behalen met een sterk online personal brand.

Ik help je om je doelen voor de komende 12 maanden te bepalen. Op basis van deze doelen ontdekken we jouw why en vertalen we deze naar een heldere propositie, waaruit blijkt wat jij kunt betekenen voor anderen. Vervolgens ontwikkelen we een communicatiestrategie.

Ik help je om online en offline helder te communiceren, zodat je deze doelen ook daadwerkelijk kunt bereiken en mensen gaat aantrekken waar je graag zaken mee doet. Ik help je om te laten zien wat jij kunt betekenen en welk probleem jij kunt helpen oplossen. Open en authentiek.

Wat kun je verwachten en wat levert het je op?

Het traject duurt in totaal 6 weken. In deze 6 weken hebben we 4 persoonlijke gesprekken van 1,5-2 uur.

We starten met een intake (1,5 – 2 uur). Tijdens de intake bespreken we jouw persoonlijke en zakelijke ambities en je drijfveren (je why). Op basis hiervan ontwikkelen we een (online) personal brand, incl. een propositie en (on-en offline) communicatiestrategie om je doelen te bereiken. Deze werken we uit in 3 gesprekken (1,5-2 uur) die verdeeld over 6 weken na de intake volgen. Tussen elk gesprek zit twee weken.

De inhoud van de gesprekken ziet er als volgt uit.

 1 Intake. We bepalen je: persoonlijke doelen, je purpose en why (drijfveren), wat gaat goed en wat kan beter? 

 2 Je personal brand. Je persoonlijke doelen, drijfveren en kernwaarden liggen aan de basis van je personal brand. We bepalen jouw personal brand die op unieke en krachtige wijze antwoord geeft op de volgende vragen: Wie ben je? Wat wil je? Wat doe je? Voor wie? Met wie? Waarom? 

Het antwoord op deze vragen zal mensen verrassen. Het zal mensen raken, inspireren en in beweging brengen. Het zal de reden zijn waarom ze voor jou kiezen.

3 Je personal positioning. We ontwikkelen jouw persoonlijke propositie (elevator pitch) gebaseerd op je doelen, je drijfveren, je competenties en je kernwaarden. We bepalen welk gedrag daarbij hoort en welk voorkomen. We bekijken je website en je social media profielen. Je krijgt van mij concreet advies om deze te optimaliseren passend bij jouw personal brand.

4 Communicatiestrategie – we werken een contentstrategie uit voor je online activiteiten en bepalen een communicatiestrategie voor je offline activiteiten. Waar moet je het over hebben (thema’s)? Welke tone of voice hoort daarbij? Hoe zorg je dat het een beleving wordt? We bepalen welke stakeholders en netwerken belangrijk zijn voor je. Wie en wat heb je nodig? 

We maken je actieplan Personal Branding en je Acquisitieplan om je doelen te behalen met concrete acties, tools en handvatten om het traject zelfstandig voort te zetten.

 Ik daag je tijdens het traject uit om kritisch naar jezelf te kijken. Eventuele blokkades zullen aan het licht komen en je krijgt tools om deze te herkennen. Je natuurlijke kracht zal versterkt worden en je zult steeds meer handelen vanuit authenticiteit. 

 We maken je doelen concreet en brengen ze helder in woorden. No worries, ik help je daarbij. We ontwikkelen op basis van deze doelen een sterk personal brand die jou gaat helpen om iedereen die je tegenkomt (online en offline) een consistente beleving te geven. We bepalen zelfs hoe jij herinnerd wilt worden en wat ervoor nodig is om dat te bereiken. Waar moet je het dan over hebben, welke thema’s? 

 Ik geef je handvatten om focus aan te brengen in je communicatie. Je zult je zichtbaarheid vergroten bij bepaalde stakeholders, met hen verbinden en waardevolle relaties aangaan.

Neem voor informatie en tarieven contact op via info@arunagopal.nl

l

Je hebt duidelijke doelen voor de komende 12 maanden. Dat geeft je richting en focus.

R

Je ontwikkelt inhoudelijk sterke boodschappen online waarin je laat zien welk probleem jij kan helpen oplossen.

Je kent je why en weet deze duidelijk te communiceren om je doelen te behalen.

Je ontwikkelt jezelf als trusted advisor en thought leader binnen je eigen vakgebied.

w

Je ontwikkelt je eigen taal; online en offline.

Je trekt mensen aan die op je lijken, jouw visie en idee├źn waarderen en waar je graag zaken mee doet.

Je behaalt je persoonlijke en zakelijke doelen.

Bekijk ook de andere onderdelen van het aanbod