Gratis gids: in 7 stappen een sterk personal brand op LinkedIn

Gratis gids: in 7 stappen een sterk personal brand op LinkedIn

Online Personal Branding Voor Bedrijven

Voor bedrijven die hun online zichtbaarheid willen vergroten met een sterke online présence op LinkedIn.

“Voor organisaties die willen groeien. Die doen wat anderen niet doen en daarmee het verschil maken.”

Je wilt de online zichtbaarheid van je bedrijf op LinkedIn vergroten, maar:

  • Je begrijpt dat jouw klanten geen zaken doen met je logo, maar met je mensen. Je wilt jouw mensen de ruimte geven om meer van zichzelf te laten. Maar waar begin je?
  • Je bent onzeker. Je wilt graag dat jouw mensen online jullie waarden en ideaal vertegenwoordigen, maar ook dat ze vanuit eigenheid meer van zichzelf laten zien. Hoe vind je een juiste balans?
  • Van corporate brand naar personal brands. Je weet niet wanneer je jouw bedrijven pagina op LinkedIn moet inzetten en wanneer de LinkedIn profielen van je mensen. Wat werkt beter en wanneer?
  • Je wilt iedereen in je bedrijf de vrijheid geven om naar buiten te treden, maar wat gaan ze dan zeggen? Is het wel interessant, kan het schadelijk zijn? Hoe hou je de controle?

Maar je kan LinkedIn ook op deze manier ervaren:

  • Je medewerkers schrijven met gemak LinkedIn berichten en je merkt dat er meer aandacht is voor jouw bedrijf en je diensten.
  • Mensen leren jouw medewerkers en je bedrijf kennen. Je krijgt mooie reacties van klanten en prospects.
  • Jullie zichtbaarheid groeit niet alleen buiten je bedrijf. Ook intern weten mensen elkaar sneller te vinden.
  • Je bereikt veel meer mensen online en merkt resultaat in omzet. Mensen kopen graag van bedrijven die ze kennen, leuk vinden en vertrouwen.
  • Bovenal: Je medewerkers hebben plezier in hun online zichtbaarheid, ze treden met een bepaald bewustzijn naar buiten als professionals. Je voelt je trots.

Tijdens de training online personal bedrijven:

  • Leren je medewerkers hun persoonlijke missie en hun unieke meerwaarde formuleren.
  • Ze gaan hun personal brand op LinkedIn vormgeven
  • en deze activeren met unieke storyteling.
  • Ze ontwikkelen een persoonlijke online strategie.
  • Ze bouwen aan een waardevol netwerk op LinkedIn van ideale klanten en commerciële partners.

Deze mensen gingen je voor

Klik op de foto’s voor het volledige verhaal.

Peter Buzink
Thumbs up for the lady!
Peter Buzink
Irene Staphorst
Ik heb het traject super positief ervaren
Review Irene Staphorst Training Personal Branding
Ivonne Janka
Ik heb meer vertrouwen in mezelf gekregen
Ivonne Janka
Robbert Jansen
Ik heb meer vertrouwen hoe ik mijn eigen personal branding vorm kan geven
Robbert Jansen review training personal branding
Martin Stam
Veel inspiratie met uitstekende voorbeelden
Martin Stam Review training personal branding
Christine Changoer
Aruna heeft mij een enorme boost gegeven in mijn personal branding
Review Christine Changoer training Personal Branding
Elly Haasnoot
Het heeft mij meer zelfvertrouwen gegeven
Review Elly Haasnoot training Personal Branding
Noury Takens
Mijn laatste LinkedIn bericht inmiddels +15k views en 80 likes
Lachende jonge man in pak
Debbie van Holsteijn
Uiteindelijk is hier een hele mooie baan uitgekomen
Vrouw in geel jasje
Gokhan Tercan
De relatie die ik heb met mijn klanten is alleen maar sterker geworden
Man met baard in pak
Gerrit Roelofsen
Ze zorgt dat je dicht bij jezelf blijft
Man in t-shirt bij het water
Armand Garabedian
Ze heeft mij weten te overtuigen van het belang van social media
Oudere man in pak
Ingrid van Houdt
Met de komst van Aruna hebben we binnen de bank in korte tijd grote stappen gezet
Lachende vrouw met rood jasje

Je denkt enorm met mij mee

Ik volg je al een paar jaar op LinkedIn. Het was een soort aantrekkingskracht vanuit je verhalen en hoe je jezelf op een hele persoonlijke manier positioneert. Dit is waarom ik voor jou heb gekozen. Het traject heb ik als heel persoonlijk en oprecht ervaren. Ik heb echt gevoel dat je mij wil helpen en inspireren. Je denkt enorm met mij mee en geeft mij het gevoel dat je gelooft in wat ik wil doen en waar ik voor sta. Dit laatste vind ik erg belangrijk in een startende fase van ondernemen. Ook vind ik het mooi dat je mij regelmatig hebt meegenomen in je eigen ervaringen van hobbels en successen. 

Dit traject met jou heeft voor mij bevestigd dat ik er voor moet gaan en dat ik vooral waarde moet creëren vanuit wie ik ben en waar ik in geloof. Ik sta op het punt om via Linkedin uit de kast te komen. Enorm spannend! Persoonlijk heb ik ook geleerd hoe belangrijk het voor mij is om de juiste mensen om me heen te hebben. Ik heb gezegd dat ik jou als buurvrouw zou willen. Gewoon even een bakkie doen en tegelijkertijd een flinke peptalk krijgen. Heerlijk! Maar het is waar. Ik ben me hier meer bewust van en stel me open voor nieuwe en fijne contacten.

Wat ik nooit zal vergeten: Onze lunch!! Ook al vond ons traject plaats in tijden van Corona, toen het weer even mocht wilde ik je graag live ontmoeten. Ook live was het net zo vertrouwd, persoonlijk en spontaan als online! Cliché, maar ik ben je echt heel dankbaar voor alle hulp die ik van je heb gekregen en je die je me nog steeds geeft. Ik vind het traject zeker voor startende ondernemers en vooral ‘vrouwen’ echt een aanrader omdat je zo een open mind hebt en met alle niveaus overweg kunt.

Anuska Oedairadjsingh
Eigenaar van Powermoeder en skillcoach bij ABNAMRO

Ik voelde de ruimte om me kwetsbaar op te stellen.

Ik volgde je op LinkedIn en we hebben elkaar een keer gesproken. En toen kwam je met je eerste podcast weer voorbij, dat sloeg bij mij gelijk aan. Ik had geen twijfels, het was een kwestie van het juiste moment afwachten.

Ik ben super blij met jou en met mijn merkverhaal, het is werkelijk iets waar ik steeds op terug kan grijpen. Het is een soort ankerpunt geworden. Als ik het terug lees kan ik het ook echt voelen. Het klopt!

Wat ik nooit zal vergeten zijn onze mooie gesprekken. Ik voelde de ruimte om me kwetsbaar op te stellen. Jouw positieve instelling, energie en tips. Ik had het gevoel dat alles wat jij zei vanuit een bepaald plekje komt waar we met ons hoofd niet bij kunnen. Ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen en ik hoop in de toekomst elkaar te blijven spreken en wellicht kunnen we samen werken aan een verdieping van mijn traject.

Mariam Laroussi
Oprichter en Talentcoach WomensWorldAcademy

Je voelt goed aan wat er speelt

Je bent super sensitief. Je voelt goed aan wat er speelt bij jouw gesprekspartner en zet die sensitiviteit ten positieve in.

Je verbindt mensen op een hele natuurlijke manier en krijgt ook op een hele natuurlijke manier verbinding met andere mensen. Als vanzelf gaat dat bij jou.

Je zorgt heel goed voor jezelf (en inspireert anderen daarmee). Je weet dat het anders moet en je doet het ook (voorbeeld meditatie en je discipline).

Lenneke Muller
Klant en vriendin

Je kan echt luisteren

Je kan echt luisteren naar anderen.

Je bent communicatief heel sterk. Je bent een hele fijne gesprekspartner. En geef je trainingen en presentaties dan weet je precies hoe je de boodschap moet overbrengen. 

Je verbindt echt met mensen op een diepere laag. Je bent in staat om heel snel mensen het vertrouwen te geven dat zij zich bij jou kwetsbaar mogen opstellen. De verbinding en het vertrouwen is hierdoor heel sterk.

Germain Henriquez
Vriend en collega

Je unieke eigenheid

  1. Je vermogen om net zo toegewijd te zijn aan het moederschap als aan je ontwikkeling, persoonlijke rust en balans etc. 
  2. De manier waarop je het leven nu positief en vol dankbaarheid en nieuwsgierigheid tegemoet treedt.
  3. Jouw ‘you-ness’, je unieke eigenheid omarm je met een oprechtheid die je authentiek maakt waardoor je boodschap en jij volledig overeen komen met elkaar en dat maakt je geloofwaardig zonder daar moeite voor te hoeven doen want het is ‘gewoon’ echt.
Sheila Hussainali
Jeugdvriendin die mij het langst kent

Veel positiviteit!

Het eerste wat me te binnen schiet: onbevooroordeeld zijn. Heel erg fijn deze kwaliteit. Je kan luisteren naar iemand en ik merk altijd dat jij open staat voor mn verhaal zonder oordeel.

Dat maakt jou ook een goede coach!

Ik vind het ook een hele mooie kwaliteit dat je met volle aandacht en energie een gesprek ingaat. Niet half half maar echt met focus.

En als laatste, veel positiviteit! Lekker aanstekelijk en leuk hoe je de dingen ziet, ook als ze minder mooi zijn.

Thirza Tahapary
Vriendin

Thumbs up for the lady!

Aruna staat voor mij symbool voor het onophoudelijk inspireren om vooral toch via social media actief én succesvol te zijn.

Met nooit aflatende energie heeft zij mij en mijn mensen eerst de basis en vervolgstappen geleerd, telkens voorzien van pakkende praktijkvoorbeelden, om ons daarna te prikkelen om het geleerde in de praktijk toe te passen.

En geloof mij: als zij voor je staat wil je geen ‘nee’ meer zeggen. Thumbs up for the lady!

Peter Buzink
Coach bij Dutch Dream Group, Senior Adviseur, Corporate Finance

Je aanstekelijke positiviteit

De rust die je uitstraalt is er een. En de gave om ongestructureerde verhalen te vertalen naar heldere boodschappen. Zo geef jij mensen smoel op LinkedIn en zelfvertrouwen daarbuiten. En je helpt anderen met je aanstekelijke positiviteit. Ook in deze verwarrende onzekere tijd. Blijf dat ajb doen!

Marjolein Beusmans-Verwijs
Klant

Je straalt altijd van binnen uit!

Jij kan goed het positieve vinden, mensen daarin enthousiasmeren en een goed gevoel geven door echt te luisteren.

Als ik vastloopt met mijn gedachten en veel ideeën heb, maar niet concreet kan worden dan geef jij me concrete handvatten en waardoor ideeën worden gevisualiseerd en echt gaan leven.

Je straalt altijd, van binnen uit, als ik jou zie word ik altijd blij en je geeft mij ook altijd het gevoel dat je het ook leuk vindt mij te zien. Een gesprek met jou voelt alsof je me echt ziet.

Sangeeta Oemraw
Oud-collega en vriendin

Je bent een inspirator

Jouw 3 krachten zijn: je bent een inspirator, je bent wervend en gevend en ook een hele goede presentator (je weet de boodschap goed over de bühne te brengen). En vergeet je wijsheid niet, vanuit het holistische denken.

Annemarie van den Berg
Vriendin en mentor

Je bent gewoon een leuk wijf!

1. Je bent enorm goed in aanvoelen in wat de kern is van het probleem bij iemand. Bovendien vermoed ik dat je vaak al weet wat er speelt als iemand binnenkomt, maar je neemt toch uitgebreid de tijd om te luisteren en dat is heel knap.

2. Je bent eerlijk in je advies en schuwt een duidelijke boodschap niet. Daarmee schep je helderheid in je advies, enorm waardevol.

3. Je brengt absolute vakmanschap, maar je brengt het met zo’n enthousiasme en drive, dat je niet aan t ‘verkopen’ bent. Je bent wat je doet. Je brengt nieuwe inzichten en helpt mensen na te denken over de toekomst, zowel werk als privé.

4. En je bent gewoon een leuk wijf. 😀

Marjolein Salari
Collega

Je begeleidt, steunt, moedigt aan en inspireert

Jouw superpower is volgens mij jouw goede/positieve energie (1) en enthousiasme (2). Dat trekt mensen aan en maakt ze nieuwsgierig naar wat je te bieden hebt. En jouw drive om steeds weer nieuwe dingen te leren (3). Die combinatie van superkrachten maakt dat je anderen veel te bieden hebt door jouw ervaringen en inzichten te delen. Ik leer van hoe jij dingen aanpakt. Je begeleidt, steunt, moedigt aan en inspireert. 

Wendy Muller
Vriendin en mentor

Je ziet het positieve in de mens!

1. Je hebt (bent) een hele mooie energie!

Deze energie weet jij door te geven aan anderen door gewoon jezelf te zijn! Waardoor een gesprek met jou mijn mindset en mood positief veranderen. 🤗

2. Jij kan goed voelen waar blokkades van iemand zitten en waar iemand behoefte aan heeft. Jij geeft inzichten om blokkades weg te werken en iemand te helpen naar het realiseren van haar doelen op een hele persoonlijke (en prettige) wijze.

3. Je ziet het positieve in de mens!

Zelfs als mensen het zelf niet zien, weet jij te vertellen welke positieve eigenschappen iemand heeft. Je laat mij krachtig voelen en weet mij altijd te vertellen dat ik mijn doelen kan realiseren. Het is niet alleen de hoop geven maar mij dat ook daadwerkelijk laten voelen. En dat doe jij vanuit je eigen ik en niet vanuit een boekje.

Astrid Chand
Vriendin

Je motiveert door woord en uitstraling van hoge energie

Je maakt verbinding met de mensen om je heen met behoud van je eigen identiteit, dit kan je anderen ook goed leren. 

Je motiveert door woord en uitstraling van hoge energie.

Je maakt bespreekbaar van wat je waarneemt, een persoonlijke analyse maken (zelfs binnen groepsverband) en daarmee de ander kunnen coachen.

Saskia Blanksma
Klant

Je bent wijs en gek tegelijk!

  1. Je benadert mensen altijd vanuit positiviteit! Dat zet de deur enorm open voor welk gesprek dan ook!
  2. Je laat je zwakheden je zwakheden zijn. It’s oke for you to be imperfect. Dat geeft anderen meteen het gevoel dat ze dat ook niet hoeven te zijn. Daarmee krijg je sneller een contact dat geen onwaarheden en overbodig etalagegedrag hoeft te bevatten.
  3. Je bent wijs en gek tegelijk! Wijs door levenservaring. Maar vooral door je kijk op de wereld en hoe die soms wel en soms niet klopt. En je bent gek tegelijk! Door dingen te doen die niet standaard zijn, die anderen wellicht niet snappen, maar die bij jou passen.

 

Paul Hendriks
Collega waarmee ik graag het podium deel

Heel veel onverwachte en leuke reacties uit mijn netwerk

Mijn collega’s hebben Aruna ontmoet tijdens een bijeenkomst waar zij spreker was. Hun enorm enthousiaste verhalen zette mij ertoe aan om naar haar website te gaan. Haar directe en persoonlijke verhalen daar spraken mij aan. Met name het onderdeel van als je echt iets wil is alles mogelijk, sloot erg nauw aan bij mijn eigen visie “gaat niet bestaat niet”.

Zowel in ons eerste mailcontact als in ons eerste fysieke kennismakingsgesprek voelde ik direct een klik met Aruna. Alsof ik haar al heel lang kende. Dat zorgde er voor dat ik in het coachtraject veel meters kon maken. Er was veel diepgang in de gesprekken. Dat is een kracht van Aruna, waardoor je in korte tijd veel kunt bereiken. 

Ze gaf telkens stof tot nadenken. Ook haar constante feedback en hulp gedurende het traject heb ik als zeer prettig ervaren. En uiteindelijk dan samen mijn online profiel en mijn eerste LinkedIn post opstellen en implementeren vond ik prettig. Naast de strategische hulp was ook de praktische hulp bij mij zeer welkom.

Ik heb een mooie profilering van mijzelf en een mooie eerste post, met heel veel onverwachte en leuke reacties uit mijn netwerk, en nu ga ik doorpakken.

Esmeralda Hanselman
Senior Beleggingsspecialist Vermogensmanagement (Rabobank)

Het traject was erg prettig de tijd vloog om

Ik zag Aruna spreken tijdens de Vermogens Vibe van Rabobank in Utrecht en vond dat ze een sterk verhaal had en vooral heel veel positieve energie.

Ik heb gekozen voor het Personal Branding Coachtraject omdat je ook buiten je eigen lijntjes moet durven kleuren.

Het traject was erg prettig de tijd vloog om en het lukte Aruna steeds weer om mij toch weer anders tegen dingen aan te laten kijken. Durven denken in mogelijkheden en vooral dingen doen waar je energie van krijgt.

Dat heeft geresulteerd in een beter profiel op social media, een duidelijker beeld van wie ik ben en wat ik wil uitstralen.

 

Ruud Madou
Vermogensbeheerder Rabobank

Wat ik nooit vergeet is het moment waarop Aruna mij aan een opdracht hielp

Ik had besloten het roer om te gooien. Na jarenlang in de juridische wereld te hebben gewerkt, wilde ik mijn eigen bedrijf beginnen op een ander terrein. Daarmee verliet ik mijn comfortzone. Het voelde als een bevrijding toen ik met die keuze het voor mij gebaande pad verliet. Maar tegelijkertijd had ik ook koudwatervrees, vooral online. Vanwege mijn functies in de rechtelijke macht ben ik altijd bewust zo onzichtbaar mogelijk gebleven op sociale media. Het Personal Branding Leadership Coachtraject van Aruna sprak mij direct aan. Precies wat ik zocht: iemand die mij kon helpen bij het vertellen van mijn verhaal aan de buitenwereld ook via LinkedIn.

Tijdens het eerste kennismakingsgesprek kreeg ik meteen de indruk dat Aruna aanvoelde waar ik behoefte aan had. Ik vond het een fijn traject. Aruna is de rust zelve, neemt alle tijd voor je en denkt met je mee. Bijzonder vind ik dat Aruna zelf nog helemaal niet zo lang zelfstandig ondernemer is, maar juist vanuit die kwetsbaarheid waardevolle tips geeft aan startende ondernemers zoals ik. 

Ik ben via LinkedIn uit de kast gekomen als coach en spreker over het verlaten van de automatische piloot en de overgang naar zelf schakelen, ook op het gebied van mediagebruik/mediawijsheid. Een enorme mijlpaal! Wat ik nooit vergeet is het eerste contact dat Aruna en ik hadden. Telefonisch, ik liep toen door de Zeeuwse duinen. Het was zo’n prettig gesprek dat ik meteen wist dat ik met Aruna in zee wilde. En het moment waarop Aruna mij aan een opdracht hielp. Aruna heeft de gave om de juiste mensen met elkaar in contact te brengen. En daar is zij ook genereus in. Bijzonder vind ik dat en inspirerend.

Aruna is een voorbeeld door de manier waarop ze met enthousiasme en vanuit een groot hart coacht, informatie overbrengt en deelt.

Marjolein Beusmans-Verwijs
Eigenaar & coach Keywie

Aruna heeft me goed op weg geholpen met het inkleuren van mijn persoonlijk merk

Ik was op zoek naar hulp bij het inzetten van social media en online profilering en ik heb toen de naam van Aruna via een collega bij Rabobank doorgekregen. Jacqueline Schor. 

Tijdens het eerste contact werd snel duidelijk dat het traject niet over de tools en toepassingen ging, maar veel meer een verdieping ging worden t.a.v. mijn persoonlijk “merk”. Tijdens het gesprek werd me al snel duidelijk dat het traject veel meer toegevoegde waarde zou hebben dan een “knoppencusus”.

Aruna heeft me goed op weg geholpen met het inkleuren van mijn persoonlijk merk. Waar sta ik voor en wat maakt mij uniek? De wijze waarop was prettig, met veel liefde en energie, to the point, onderzoekend, uitdagend en bovenal leuk.

Ik heb een goede eerste start gemaakt, richting is steeds duidelijker geworden en heb nog een weg te gaan. De start van mijn onderneming en de eerste ervaringen hierbij gaan mij helpen bij de verdere inkleuring.

Wat wel bijzonder is, is dat ik meteen een goede klik voelde met Aruna. Ze is een fijn mens met een mooie persoonlijkheid. Daarnaast, niet onbelangrijk, hebben we veel andere zaken besproken en veel gelachen tijdens onze gesprekken.

Ik beveel Aruna zeker aan! Ik ben er van overtuigd dat ze ook voor anderen veel kan betekenen.

Jan van der Hilst
Trainer & Coach bij Sales vanuit je Hart

Ik denk dat Aruna op een juiste moment in mijn leven is gestapt

Waarom Aruna? Het begon eigenlijk met een aantal artikelen van Aruna over onderwerpen, waar ik op dat moment ook mee worstelde. Daarnaast was ik ook bezig met bewustzijn en hoe ik dat wil integreren in mijn leven. Aruna geeft handige tips en trucs, waarbij je denkt: Hmm, het is niet een hele opgave, laat ik dat eens proberen! Aruna geeft een kijkje in haar leven op een mooie en inspirerende wijze. En het kan niet anders dat je bij een artikel van haar denkt: Ja, dat heb ik ook!

Ik heb op gevoel voor Aruna gekozen, omdat haar website en artikelen mij het gevoel gaven: Zij kan me inspireren! En achteraf… geen moment spijt gehad!

Ik vond het coachtraject intensief omdat we niet alleen het branden van mijn dienst hebben besproken. Ook hele persoonlijke dingen kwamen aan bod en door Aruna heb ik ervaren dat je manier van denken voor blokkades kan zorgen. Aruna wees mij erop dat er maar een aantal zaken echt belangrijk voor mij zijn. De rest is ruis in je hoofd. Dit was een echte eye-opener voor mij. Gedurende het traject begon ik mijn visie te vormen voor mijn bedrijf. Dit zou niet mogelijk zijn geweest als ik dit traject niet was gestart met Aruna.

Persoonlijk heeft dit traject mij veel gedaan. Ik denk dat Aruna op een juiste moment in mijn leven is gestapt. Zij leerde mij om eerst rust te creëren. Dit is belangrijker dan zakelijk succes hebben. Sterker nog, succes komt dan vanzelf. Dat wat je vraagt, zul je ontvangen. Dit is iets wat ik van Aruna heb geleerd en nooit zal vergeten.

Ik zou Aruna zeker aan een ieder aanbevelen, die vast zit in het ondernemen of het starten van een onderneming. Of iemand die vastzit in zijn of haar carrière.  Dit proces kan namelijk voor iemand best eenzaam zijn als je niemand in je omgeving hebt die bijvoorbeeld een grote carriereswitch heeft gemaakt. Een grote stap in je leven maken betekent soms dat je ook hulp moet vragen. Aruna is hier de ideale persoon voor!

Ranoe Khiroe
Eigenaar RSK insight 

Het traject was top

Ik heb gekozen voor de coaching van Aruna vanwege de goede referenties die ik van mijn Rabo collega’s ontvangen had. Na het telefonische kennismakingsgesprek was ik helemaal om!

Het traject was top. Ik was me er vooraf niet van bewust dat het veel werk zou zijn.

Ik heb een boel zelfreflectie opgedaan. Dit heb ik samen met Aruna omgezet naar sterk online profiel en personal brand waardoor ik uiteindelijk trots ben op mijn eigen LinkedIn profiel!

Wat ik nooit zal vergeten is de tekening die ze in ons voorlaatste gesprek voor me heeft gemaakt. De tekening is een weergave van wat nu werkelijk belangrijk is in mijn rol als Directeur Particulieren en helpt mij om focus te houden op de juiste zaken. Deze tekening was veelzeggend en heeft mij veel rust gegeven bij de eerste dagen in mijn nieuwe job. 

De tekening staat als eerste pagina in mijn zakelijke aantekeningenboek. Als er zaken op mij af komen waarvan ik denk: moet dit nu of is dit wel voor mij bestemd dan neem ik hem er bij. Hij geeft me enorm veel richting. Deze one-liners van Aruna waren eveneens erg verhelderend voor mij:

– Geld is het ruilmiddel voor de energie die je geeft.

– Tijd is jouw kostbaarste bezit, wees er zuinig op.

– Perfectionisme is een mooi streven maar een onmogelijke eindbestemming.

Ik kan de personal branding leadership coaching van Aruna absoluut aanbevelen. Nogmaals bedankt voor de mooie en inspirerende tijd!

Noël Laumen
Directeur Particulieren Rabobank

Je hebt mij de push gegeven die ik nu nodig had

Sinds begin dit jaar was ik bezig met de vraag “Waar wil ik de komende tijd voor gaan? Waar krijg ik energie van? Wat is de rode lijn in alles wat ik doe en wat betekent dat?”

Ik ben gestart met yoga en meditatie. Dat bracht me een stuk dichter bij mijn gevoel, maar ik had meer nodig. Zo kwam ik je, toevallig of niet, tegen via een LinkedIn post. Ik heb je blogs gelezen en wat anderen van je aanpak dachten en besloot je te bellen. Ons eerste gesprek voelde gelijk goed en toen wist ik het. Jij gaat mij helpen om meer inzicht te krijgen in mezelf.

Ik heb het traject als diep en zeer verrijkend ervaren. Jij bent direct en streng als het moet. Je bent ook inspirerend en praktisch. Wat ik het prettigste vond was de combinatie van je ‘spiritualiteit’ en je vakkennis. Je maakt de connectie en luistert heel goed naar mijn en jouw gevoel.

Het resultaat is dat ik nu heel expliciet heb gemaakt wat me drijft en wat ik wil zowel privé als zakelijk. Ik ben nu aan het verbinden met mensen die dezelfde waarde als ik delen en die mij inspireren.

Mooie mensen raken me en jij bent een heel mooi mens 😉 Je hebt mij de push gegeven die ik nu nodig had. De coaching gaat sneller dan je denkt. Het liefst zou ik nog langer met je sparren.

Dóris Pires
Sr. Marketing Manager a.i. 

Ik heb het traject super positief ervaren

Sinds april werk ik als adviseur op de Marketing en Communicatie afdeling. Vanuit mijn functie wordt verwacht dat ik actief ben op linkedin. Mooie verhalen doen het goed op Linkedin, maar waar begin je? Het Personal Branding traject is de perfecte start. Daarna moet je het zelf doen.

Ik heb een persoonlijk verhaal nooit nodig gehad dacht ik. Ik heb er dus nooit bij stil gestaan hoe belangrijk het is voor je netwerk om jezelf goed neer te zetten. Ik heb het traject super positief ervaren: een professionele opleiding door Aruna met zo veel liefde en aandacht gegeven. Door haar persoonlijke benadering en ervaring heb ik het traject net als ‘thuis komen’ gevoeld. Zo veel positieve energie had ik nodig om mijzelf sterk te laten voelen.

Met mijn laatste post heb ik ruim 10.970 personen bereikt. Een echte mijlpaal voor iemand die net bezig is. Verder sta ik nóg positiever in het leven, kan ik dingen relativeren en ben ik begonnen met korte meditatiesessies in de avond en ochtend. Dat helpt om de dag door te nemen en met nóg meer energie de dag te beginnen.

Wat ik nooit meer zal vergeten is de band die ik voel met Aruna. Zij is echt een coach voor mij.

Je bent een topper, ga zo door: je doet het geweldig! Ik heb super veel aan je gehad en nog steeds denk ik elke dag terug een mooi traject.

Irene Staphorst
Adviseur Marketing & Communicatie, Rabobank

Ik heb meer vertrouwen in mezelf gekregen

Ik heb me ingeschreven voor het Personal Branding traject, omdat je me raakte tijdens je presentatie van het DARE event in Leiden.

Heel gek, maar ik had geen twijfel. Mijn gevoel gaf aan dat dit een juiste stap is. En dat was ook zo. Hoe ik het traject heb ervaren? Heerlijk! Ik keek er steeds naar uit om door jou uit mijn comfortzone te worden getrokken. Dat doe je goed.

Ik heb meer vertrouwen in mezelf gekregen. Durf me meer zichtbaar te maken. En dat voelt zo goed! Wat ik nooit zal vergeten is de spanning van mijn eerste ‘persoonlijke’ bijdrage op LinkedIn. Door jou had ik er vertrouwen in dat dit een juiste stap is.

Ik ben je enorm dankbaar dat je op mijn pad bent gekomen. Je staat zo in je kracht en dat straal je uit en die energie geef je door aan je deelnemers. Zo mooi hoe dit werkt!

Ik kan je absoluut aanbevelen!

Ivonne Janka
Adviseur Particulieren, Rabobank 

Door jouw enthousiasme voel ik me gesterkt in mijn idee

Tijdens een workshop Personal Branding bij Rabobank heb je me weten te enthousiasmeren om ook mijn individuele traject bij jou te volgen. Je straalt zoveel energie en passie uit, dat spreekt mij aan.

Het was een traject dat ik met plezier doorlopen heb. Door jouw enthousiasme voel ik me gesterkt in mijn idee en ben ik gemotiveerd dit verder te ontwikkelen. Los daarvan was het fijn om het gesprek met  je aan te gaan en om een spiegel voorgehouden te krijgen. Ook is er voldoende concreet gemaakt om mee verder te kunnen.

Ik heb een profiel voor op linkedIn.  Een duidelijker beeld over hoe je een personal brand kunt maken en de do’s and don’ts. Scherper waar ik naar toe wil en meer focus daarop; dat liep daarvoor nog wel eens alle kanten op en bleef vrij vaag.

1 ding dat ik nooit zal vergeten? De lach op je gezicht als je binnenkomt. Ik vond de gesprekken het leukst, waarin je altijd met iets concreets en een blij gevoel de deur uit loopt.

Ik wil je vooral bedanken voor dit unieke traject, waarin je als mens veel van jezelf geeft en laat zien. Je weet een klik te maken en bijzondere sfeer te creëren. Dank je wel dat je jouw energie met me gedeeld hebt.

Jacqueline Schor
Creatief ondernemer 

Je aanpak is uniek, enthousiast en aansprekend

Je aanpak is uniek, enthousiast en aansprekend. Het traject was erg nuttig en praktisch toepasbaar. Fijne open gesprekken met een duidelijke opbouw in het traject.

Ik ben hierdoor zeer goed zichtbaar op LinkedIn.

Edwin Struik
Adviseur Bedrijfsfinancieringen, ondernemer 

Het traject heeft gezorgd voor een keerpunt in mijn leven

Het traject heeft gezorgd voor een keerpunt in mijn leven. Er komt een groot gevoel van rust over me heen. Wat een geschenk! Jij hebt me dat bruggetje over geholpen. Me geleid, me vertrouwen gegeven, een duwtje in de rug. Ik ben je daar enorm dankbaar voor.

Diana van Kaam
Brave New Leader & eigenaar Brave Dynamics

Ik heb meer vertrouwen hoe ik mijn eigen personal branding vorm kan geven

Je bent een fijn mens in de omgang en je weet waar je het over hebt. En jij hebt op mij de invloed dat ik ook ‘aangezet’ wordt. Ik heb meer vertrouwen hoe ik mijn eigen personal branding vorm kan geven. Ik voel een stok achter de deur om er ook echt mee aan de slag te gaan. Inmiddels heb ik mijn profiel aangepast en ben ik bezig met het schrijven van posts. 

 

Robbert Jansen
Partner en Coach bij Aspire Company

Veel inspiratie met uitstekende voorbeelden

Ik had bij Aruna meteen het gevoel: hier spreek ik met de expert! Het traject heb ik als bijzonder plezierig ervaren. Veel inspiratie met uitstekende voorbeelden.

Ik ben ‘aan’ gezet om te gaan posten op LinkedIn. Ik vind je een bijzonder plezierig, mooi en warm mens!

 

Martin Stam
Partner & Coach bij Aspire Company

Ik vind het jammer dat het traject is afgelopen

Eigenlijk was dit een hele makkelijke keuze voor mij. Het voelde namelijk vanaf het begin goed en vertrouwd. Voordat ik je een mail stuurde voor meer informatie volgde ik je LinkedIn berichten al een tijd en deze spraken me altijd erg aan. Het was voor mij eigenlijk niet echt de vraag of ik coaching van jou wilde, maar meer wanneer 😉 Toch denk ik dat het eerste telefoongesprek de doorslaggevende factor was geweest. Je kwam snel tot de kern en ik had echt het gevoel dat je me kon helpen (en dat heb je ook zeker gedaan!)

Enige twijfel die ik had was de investering en ik heb ook even getwijfeld of dit het juiste moment is ivm Corona en dus Zoom. Maar omdat ik overtuigd was dat je me kon helpen heb ik het gedaan. Had ik het niet gedaan, dan zou ik op hetzelfde punt blijven staan waar ik stond.

Ik vond het traject erg inspirerend & leerzaam. Je bent super enthousiast en hebt een goede energie. Ik keek iedere keer erg uit naar onze afspraken en ik vind het jammer dat het traject is afgelopen. Ik ga je missen! Door het traject heb ik veel meer focus gekregen. Hierdoor voel ik veel meer rust in mijn lichaam en in mijn hoofd. Ik heb duidelijk waar ik naar toe wil en welke stappen ik moet zetten om daar te komen.

Ik vond onze gesprekken, naast dat het erg inspirerend & leerzaam was, ook erg gezellig! Ik heb wel veel moeten lachen. Wat ik de rest van mijn leven zal onthouden is dat je zei dat het doel in dit leven is om te zorgen dat je je goed & gelukkig voelt. Want als je dat doet, dan gaan er mooie dingen gebeuren. Wat ik ook een mooie vind is dat je zei om voordat je ergens aan begint altijd de volgende vragen te stellen aan je zelf: Wat kom je brengen? Wat kom je halen? Wat kan je ervan leren?

Ik vind je een topper! En wow, ik ben echt onder de indruk hoe goed jij iets onder woorden kan brengen. Ik struikel snel over mijn eigen woorden, maar jij hebt echt een gave om er mooie zinnen van te maken! Ik heb ook veel gehad aan de recordings. Tijdens een sessie bespreken we zoveel, dus ik vond het super fijn om het terug te kunnen luisteren. Misschien is het voor de toekomst ook een idee om een online programma te maken? Ik weet zeker dat als jij een online programma maakt, dit als een trein verkoopt. 

Cynthia Lie
Email-Marketing Specialist & eigenaar CYN Marketing

Bij Aruna voelde ik me echt op mijn gemak

Het scherp krijgen van je persoonlijke en zakelijke doelstellingen doet Aruna op een hele fijne en persoonlijke manier. Dit doet zij vanuit de terechte overtuiging dat mensen zaken willen doen met ‘echte’ mensen. Het is dus belangrijk om zowel online als offline jezelf te zijn en te laten zien. Mijn LinkedIn profiel paste niet bij wie ik ben en waar ik voor sta. Met hulp van Aruna klopt het nu wel en heb ik scherp hoe ik mezelf wil profileren.

Ik keek iedere keer uit naar onze coaching gesprekken. Bij Aruna voelde ik me echt op mijn gemak. Haar positiviteit, energie, vrolijkheid en enthousiasme zijn aanstekelijk! Kortom haar coaching is echt een aanrader.

Lenneke Muller
Advocaat Bouwrecht en partner bij Construct Advocaten

Aruna heeft mij een enorme boost gegeven in mijn personal branding

Aruna heeft mij een enorme boost gegeven in mijn personal branding. Het heeft mij een hoop nieuwe relaties op LinkedIn en koffieafspraken met potentiële klanten opgeleverd. Er zit zoveel energie in haar training.

Christine Changoer
Senior Consultant Seeder de Boer

Het heeft mij meer zelfvertrouwen gegeven

Ik heb mij ingeschreven omdat ik personal branding een heel interessant onderwerp vind en mijzelf daar verder in wil ontwikkelen. Ik wil de mogelijkheden van LinkedIn meer benutten.
Ik heb het traject ervaren als leerzaam, maar vooral bijzonder en persoonlijk. Dit kwam ook omdat de groep zo klein was en er veel tijd was voor persoonlijke gesprekken.

Ik heb nog geen verhaal gepost op LinkedIn, maar wel veel geleerd over Storytelling. De verhalen zitten nu nog in mijn hoofd en ik vertrouw erop dat deze op het juiste moment worden geschreven en gepost. 

Ook ben ik kritischer geworden m.b.t. mijn huidige netwerk, het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. Ga bewuster om met liken en delen van artikelen.

Het persoonlijke gesprek met jou vond ik heel fijn en bijzonder. Jouw openheid en gevoel en empathie is puur. Het heeft mij meer zelfvertrouwen gegeven.

Jij bent een bijzonder mens en je helpt mensen echt verder in hun ontwikkeling. Dat is een kracht van jou die niet iedere coach heeft.

Ik zie jou dan ook echt als een voorbeeld. Vooral voor vrouwen ben jij het bewijs dat je veel meer kan dan je denkt. 

Elly Haasnoot
Financieringsspecialist, Rabobank

Mijn laatste LinkedIn bericht inmiddels +15k views en 80 likes

Je bent naast mij gaan zitten, niet tegenover mij. Je hebt gekeken naar mij als persoon, niet als medewerker van onze bank. Dit werkt bij mij heel positief, omdat ik erin geloof dat als je de mens achter een organisatie ‘in z’n kracht zet’, dit ten faveure zal zijn van de werkgever.

Je hebt mij op het goede spoor gezet door persoonlijke doelen te bepalen en te kijken naar wie ik ben.

Ik heb, met jouw hulp, voor mijzelf bepaald hoe ik zichtbaar wil zijn naar de buitenwereld. Hier zijn inmiddels een aantal hele mooie linkedin-posts uit gekomen die echt en oprecht zijn.

Dit heeft dan ook weer vertaald in goede zichtbaarheid (laatste bericht inmiddels +15k views en 80 likes). Voor mij is dit traject nu pas gestart en ik zie ernaar uit om hier vanaf nu nog meer mee aan de slag te gaan.

 

Noury Takens
Product Owner & Product Manager, Rabobank

Aruna gaat een stap verder

Aruna gaat een stap verder: ze gaat graag met jou het gesprek aan om te ontdekken wat jouw brand is. Je gaat terug naar de basis: wie jij bent, wie je wil zijn en wat jij voor anderen wil betekenen. Op deze manier leer je niet alleen handig met LinkedIn om te gaan, je krijgt er een persoonlijke werkwijze bij jij zelf bedenkt en verwoord. Aruna weet de juiste vragen te stellen om deze naar boven te halen.

Adrian de Leeuw
PMO, Rabobank

Uiteindelijk is hier een hele mooie baan uitgekomen

Ik ben erg blij met haar hulp en inzet. Dankzij haar workshops heb ik mijn LinkedIn profiel geoptimaliseerd. Uiteindelijk is hier een hele mooie baan uitgekomen.

Debbie van Holsteijn
Enabler, Cavero

De relatie die ik heb met mijn klanten is alleen maar sterker geworden

De inspiratie, tips en feedback van Aruna heeft er voor gezorgd dat ik in korte tijd succesvol ben geworden op Social Media.

De relatie die ik al heb met mijn klanten is alleen maar sterker en DICHTERBIJ geworden. Dit alleen maar d.m.v. Social Media in te zetten.

Tevens heb ik de regie over mijn online zichtbaarheid.

Gokhan Tercan
Ass. Accountmanager MKB, Rabobank

Ze zorgt dat je dicht bij jezelf blijft

Ik heb een workshop Personal Branding gehad van Aruna. Ik deed niets met LinkedIn en zag het nut er eigenlijk niet zo van in. Door het enorme enthousiasme en de energie waarmee Aruna mij heeft geholpen met tips en trucs ben ik dit anders gaan bekijken.

Wat vooral zo mooi is aan Aruna is is dat ze er voor zorgt dat je dicht bij jezelf blijft. De benadering vanuit de mens en niet vanuit de business.

Gerrit Roelofsen
Specialist Klantonboarding CDD, Rabobank

Ze heeft mij weten te overtuigen van het belang van social media

Aruna is een prettig persoon om mee samen te werken.

Zij heeft met haar enthousiaste en doortastende werkwijze mij weten te overtuigen van het belang van social media.

Zij is als social professional altijd bereikbaar en behulpzaam.

Armand Garabedian
Senior Accountmanager Food & Feed bij Meijers Assurantiën

Met de komst van Aruna hebben we binnen de bank in korte tijd grote stappen gezet

Met de komst van Aruna hebben we binnen de bank in korte tijd grote stappen gezet op het gebied van Social Media en online communicatie.

Door haar enthousiasme en gedrevenheid heeft zij met succes het gebruik van Social Media voor Marketing doelstellingen weten te introduceren en is een voorbeeld voor de Rabobank organisatie.

Ingrid van Houdt
Manager Marketing Communicatie, Rabobank

Wat levert het op?

  • Je online bereik groeit en je bedrijf wordt als lead gezien in je vakgebied.
  • Je werkt structureel aan je online zichtbaarheid met content die inspireert.
  • Je laat zien wat je als organisatie kan betekenen en ontwikkelt jezelf als thought leader.
  • Je vergroot je interactie met de buitenwereld en blijft in beeld bij klanten.
  • Je trekt nieuwe mensen aan waar je graag zaken mee doet.
  • Je online netwerk groeit met waardevolle mensen.
  • Je trekt meer new business aan.

Ruim 1000 bankiers succesvol online

Toen ik als Online Adviseur werkte voor Rabobank besefte ik dat klanten een hechte band opbouwden met hun financieel adviseur. Onze klanten deden geen zaken met het Rabobank logo, maar met onze mensen.

Ik begon met het trainen van accountmanagers en hielp hen om hun personal brands te activeren op LinkedIn. Rabobank was ineens ook online persoonlijk en dichtbij. Want niet alleen deelden de accountmanagers hun kennis en expertise, ze werden ook persoonlijk.

Zo leerde klanten onze accountmanagers echt kennen, leuk vinden en vertrouwen.

Accountmanagers maakten online sneller contact met prospects, ze bleven in beeld bij klanten die hen daardoor weer makkelijker doorverwezen naar relaties. Dat zorgde voor meer referrals en meer afspraken.

Mijn eerste workshop voor Rabobank is uitgegroeid tot een training met 3 workshops waarmee ik nu ook andere organisaties help om hun zichtbaarheid te vergroten en zichzelf te positioneren als lead in hun vakgebied. Inmiddels heb ik wereldwijd bedrijven en hun medewerkers getraind om hun online personal brands te activeren op LinkedIn.

Mijn geheim?

Ik versterk tijdens de training de eigenheid van je mensen en je bedrijf. En zorg ervoor dat zelfs de meest sceptische collega meer van zichzelf laat zien op LinkedIn. Ieder op zijn of haar eigen manier. Ik geef hen de ruimte om dicht bij zichzelf te blijven en anders durven zijn. Zo kan elke collega op unieke wijze online naar buiten treden en mensen aantrekken waar ze graag zaken meedoen.

Online Personal Branding Voor Bedrijven

449 euro pp (bij 10 deelnemers)

of

1499 euro per workshop

Voor een sterke online présence voor je bedrijf, meer referrals en meer afspraken via LinkedIn. Je medewerkers leren hun personal brands activeren en waarde creëren online.

Ja dat wil ik ook

Waarom deze training uniek is?

  • Ik help jouw medewerkers gemotiveerd te werken aan hun online zichtbaarheid. Jouw medewerkers krijgen niet het gevoel dat ze meedoen aan de training voor de zaak. Ze doen het voor zichzelf. Ik geef ze zelfvertrouwen, liefde en moedig ze aan.
  • Ik coach je medewerkers ook individueel. Elke deelnemer krijgt naast de 3 plenaire sessies een individuele sessie met mij om zijn of haar persoonlijke contentstrategie te bepalen voor de komende 6 maanden. Ze gaan werken aan artikelen en blogs.
  • Ik geef je naast online strategieën ook offline marketing tactieken om nieuwe klanten aan te trekken. In de afgelopen 20 jaar heb ik als branding en marketing specialist beursgenoteerde bedrijven geholpen om hun bereik te vergroten. Die ervaring heb ik verwerkt in deze training.
  • Deze training is door mij ontwikkeld gebaseerd op de successen die ik zelf behaal. De training is van mij (niet van LinkedIn) en bevat geen standaard sheets. Ik werk met eigen voorbeelden en unieke eigen stories. Ik deel de stappen die ik zelf nog steeds succesvol volg.
  • Ik geef geen standaard LinkedIn knoppentraining, maar een training die gaat over jou. Elke deelnemer krijgt persoonlijke huiswerkopdrachten die inzicht geven.

Aan het eind van het traject heb je dit bereikt

Je bedrijf wordt als lead gezien in je vakgebied

Je vergroot je geloofwaardigheid en trekt de juiste mensen aan.

Je hebt meer naamsbekendheid

Er is meer zichtbaarheid voor de bijzondere dingen die jullie doen. En je organisatie valt positief op.

Met je online zichtbaarheid groeit de interesse in jou en je diensten

Je volgers weten precies wat je voor hen kan betekenen en welke waarde je toevoegt.

Iedereen die werkt in je bedrijf is zich bewust van hun persoonlijke missie

Je medewerkers kennen hun unieke meerwaarde en weten te vertellen waarom ze doen wat ze doen. Ze weten hoe en op welke wijze ze willen bijdragen aan een beter wereld.

Dit krijgen de deelnemers in de workshop

Workshop 1

Online Personal Branding

Hoe investeer je op de juiste manier in een prachtig persoonlijk merk? Je ontdekt jouw unieke meerwaarde en vertaalt deze naar een waanzinnig LinkedIn profiel.

  • Je weet wat je echt wilt, wat je kan en waar je voor staat.
  • Je investeert in je eigen merk en brengt focus aan in hoe je gezien wilt worden.
  • Je doet een LinkedIn check en transformeert je hele profiel.
  • Je wordt makkelijker gevonden online.

Workshop 2

Storytelling

Je leert hoe je met online storytelling een gunfactor creëert waardoor mensen graag zaken met je willen doen. We ontwikkelen een contentstrategie die je gaat helpen om elke dag te werken aan je online zichtbaarheid.

  • Je leert op authentieke wijze communiceren op LinkedIn.
  • Je leert verhalen te vertellen met impact.
  • Je leert wat je moet delen om waarde toe te voegen, op welke manier en wanneer.
  • Je gaat schrijven.
  • Je leert hoe je jezelf ontwikkeld als thought leader.

Workshop 3

Bouw een waardevol netwerk

Je gaat bouwen aan een waardevol netwerk. Je leert hoe je LinkedIn contacten omzet naar betalende klanten. Je bepaalt met wie je in contact wilt komen. Je krijgt online routes die je kunt inzetten om in contact te komen en om afspraken in te plannen. We werken met concrete praktijkvoorbeelden en je gaat tijdens de sessie al direct verbinden met waardevolle relaties.

  • Je weet met wie je in contact wilt komen en waarom.
  • Je gaat koffieafspraken inplannen.
  • Je weet precies wat je met hen gaat bespreken.
  • Je weet hoe je deze contacten kunt omzetten naar contracten.

EXTRA: Elke deelnemer krijgt een individuele sessie met Aruna om zijn of haar contentstrategie te bepalen.

Bonus:

  • Je ontvangt 6 werkboeken met opdrachten om je online personal brand te versterken.
  • Je ontvangt een LinkedIn checklist voor je profiel
  • Je ontvangt de gids: Dit is wat werkt op LinkedIn.

Online Personal Branding Voor Bedrijven

449 euro pp (bij 10 deelnemers)

of

1499 euro per workshop

Voor een sterke online présence voor je bedrijf, meer referrals en meer afspraken via LinkedIn. Je medewerkers leren hun personal brands activeren en waarde creëren online.

Ja dat wil ik ook

Is dit traject voor jou geschikt?

  • Ja: als je minimaal 10 medewerkers hebt.
    De workshop is geschikt voor maximaal 10 deelnemers. Bij meer of minder deelnemers verzoek ik je contact op te nemen om de mogelijkheden te bespreken.
  • Ja: als je al actief bent op LinkedIn en nog niet zoveel weergaven hebt op je berichten. Je krijgt tijdens training tools om betere berichten te schrijven en jezelf onderscheidend te profileren. Je krijgt meer richting en focus en trekt meer volgers aan.
  • Ja: als je nog nooit iets hebt geplaatst op LinkedIn. Een groot deel van mijn klanten heeft nog nooit online content gepubliceerd en durft na het traject met meer zelfvertrouwen vaker het podium te pakken online en offline.
  • Ja: als je met je organisatie als lead wilt worden gezien binnen je vakgebied. Dit traject is voor organisaties die zich willen onderscheiden en impact willen hebben. En op deze manier meer verbondenheid willen intern en extern.

Veelgestelde vragen over Online Personal Branding Voor Bedrijven

Jazeker kan dat. Deze training wordt door diverse corporates aangeboden aan hun medewerkers als onderdeel van hun academy of opleidingenaanbod. Daar kunnen we goede afspraken over maken. Laten we vooral kennismaken.

De training bestaat uit 3 workshops die je allemaal moet volgen om het beste resultaat te halen. Ik kan me voorstellen dat je deze vraag stelt omdat je budget wellicht beperkt is. Als dat zo is laten we dan even kennismaken om de mogelijkheden te bespreken.

De training bestaat uit 3 workshops en individuele sessies. De workshops volgen elkaar elke twee weken op. Na elke workshop krijg je opdrachten en breng je wat je hebt geleerd in praktijk. Zo werk je tussen de workshops consistent aan je online zichtbaarheid op LinkedIn. De individuele sessies vinden na de laatste workshop plaats. Na maximaal 6 weken heb je de hele training doorlopen en blijf je werken aan je online zichtbaarheid.

De workshops bestaan uit een dagdeel. Het huiswerk kost een 1 uur per week.

Jazeker! Dit traject is voor jou als je jouw volgersaantal wilt laten groeien en je online présence naar een hoger niveau wilt tillen. Wil je meer weergaven voor je LinkedIn posts en meer interactie met je volgers? En je contacten omzetten naar contracten, dan is dit traject ideaal voor jou.

Jazeker is dit traject geschikt voor jou. Hoewel dit geen LinkedIn knoppentraining is. Ik ga je dus niet uitleggen hoe LinkedIn werkt, die informatie kun je gewoon gratis online vinden.

Om personal branding levendig te houden is het belangrijk dat het onderdeel wordt van je bedrijfs-DNA. Dat kan op verschillende manieren. Welke manier het beste bij jouw organisatie past, kun je bespreken met Aruna.

Jazeker! De leiding van de organisatie is belangrijk om richting te bepalen en te geven. Zonder hun goede voorbeeld is het lastig volgen. Het leiderschapsteam wordt daarom als eerste groep getraind en altijd door Aruna zelf.

Jazeker! Er is een train de trainer opleiding die we intern kunnen verzorgen om binnen je organisatie een aantal mensen op te leiden. De interne trainers kunnen dan vervolgens alle hun collega’s zelfstandig trainen. Heb je liever dat Aruna de trainingen verzorgt, dan kan dat uiteraard ook.

Ja dat kan. Je kunt de training starten met 10 voorlopers of online champions binnen je organisatie. En daarna besluiten om meer mensen te trainen.

Jazeker! Deze training is geschikt voor teams en afdelingen die zichzelf online willen profileren en meer new business willen genereren.

Dit is wat je kan verwachten:

Je ontwikkelt een sterk online présence voor je bedrijf op LinkedIn. Je leert:

  • Hoe je meer referrals van klanten krijg en afspraken via LinkedIn kunt inplannen.
  • Wat Social Selling is en hoe je het kunt toepassen.
  • Welke 3 regels je moet volgen om meer weergaven voor je bericht te krijgen.
  • Waarom je niet een zo groot mogelijk netwerk of zoveel mogelijk klanten moet nastreven.
  • Hoe je ervoor zorgt dat je elke week voldoende afspraken met online prospects kunt inplannen.
  • Hoe je jezelf en je bedrijf “verkoopt”.

Online Personal Branding Voor Bedrijven

449 euro pp (bij 10 deelnemers)

of

1499 euro per workshop

Voor een sterke online présence voor je bedrijf, meer referrals en meer afspraken via LinkedIn. Je medewerkers leren hun personal brands activeren en waarde creëren online.

Ja dat wil ik ook

Gratis gids

Laat je gegevens achter en ontvang gratis De Ultieme Gids voor een Sterk Personal Brand op LinkedIn.