optimalisatie marketing-communicatie activiteiten

Wat je doelstellingen ook zijn. Ik help jou en je bedrijf om je doelen sneller te bereiken met heldere, effectieve communicatie.

  • Wil je gerichter en efficiënter communiceren met je belangrijkste interne en externe stakeholders?
  • Ruis wegnemen en zorgen dat je de juiste personen sneller gaat bereiken?
  • Wil je medewerkers motiveren en verbinden met klanten?
  • Wil je succesvol een nieuw product introduceren of de relatie met je belangrijkste stakeholders versterken?
  • Wil je in beeld komen bij prospects en leads op een betekenisvolle wijze?

Ik ontwikkel een communicatievisie en -strategie die past bij je bedrijfswaarden en zo aantrekkelijk is dat deze jou en de gehele organisatie motiveert en drijft om die doelstellingen te behalen.

optimalisatie marketing-communicatie activiteiten

Wat je doelstellingen ook zijn. Ik help jou en je bedrijf om je doelen sneller te bereiken met heldere, effectieve communicatie.

  • Wil je gerichter en efficiënter communiceren met je belangrijkste interne en externe stakeholders?
  • Ruis wegnemen en zorgen dat je de juiste personen sneller gaat bereiken?
  • Wil je medewerkers motiveren en verbinden met klanten?
  • Wil je succesvol een nieuw product introduceren of de relatie met je belangrijkste stakeholders versterken?
  • Wil je in beeld komen bij prospects en leads op een betekenisvolle wijze?

Ik ontwikkel een communicatievisie en -strategie die past bij je bedrijfswaarden en zo aantrekkelijk is dat deze jou en de gehele organisatie motiveert en drijft om die doelstellingen te behalen.

optimalisatie marketing-communicatie activiteiten

Wat je doelstellingen ook zijn. Ik help jou en je bedrijf om je doelen sneller te bereiken met heldere, effectieve communicatie.

  • Wil je gerichter en efficiënter communiceren met je belangrijkste interne en externe stakeholders?
  • Ruis wegnemen en zorgen dat je de juiste personen sneller gaat bereiken?
  • Wil je medewerkers motiveren en verbinden met klanten?
  • Wil je succesvol een nieuw product introduceren of de relatie met je belangrijkste stakeholders versterken?
  • Wil je in beeld komen bij prospects en leads op een betekenisvolle wijze?

Ik ontwikkel een communicatievisie en -strategie die past bij je bedrijfswaarden en zo aantrekkelijk is dat deze jou en de gehele organisatie motiveert en drijft om die doelstellingen te behalen.

hoe ziet het traject eruit?

De duur van het traject is afhankelijk van het beoogde resultaat. Een traject bestaat uit de volgende onderdelen:

result and purpose

Het traject start met gesprekken met het bestuur en management over het beoogde resultaat en de waarom-vraag.

 

  • Verzamelen van feiten.
  • Identificeren van de belangrijkste stakeholders.
  • Vastleggen van randvoorwaarden en uitgangspunten.
  • Ontwikkelen van een overtuigende communicatie visie.
Collecting the facts

Interviews met de belangrijkste stakeholders om te achterhalen wat goed gaat en welke knelpunten er zijn (root-cause analysis).

 

  • Het creëren van betrokkenheid en draagvlak.
Analysis

Een uitgebreide analyse van alternatieve oplossingen.

 

  • Het identificeren en prioriteren van alternatieve oplossingen.
  • Benchmark met vergelijkbare bedrijven.
Select

Het selecteren van een oplossing.

 

  1. Presentatie van de analyse en de alternatieven.
  2. Het ontwikkelen van een actieplan, contentstrategie en tools.
  3. Het samenstellen van een projectteam met duidelijk verantwoordelijkheden en targets.
Implement and Execute

Implementatie en executie.

hoe ziet het traject eruit?

De duur van het traject is afhankelijk van het beoogde resultaat. Een traject bestaat uit de volgende onderdelen:

result and purpose

Het traject start met gesprekken met het bestuur en management over het beoogde resultaat en de waarom-vraag.

 

  • Verzamelen van feiten.
  • Identificeren van de belangrijkste stakeholders.
  • Vastleggen van randvoorwaarden en uitgangspunten.
  • Ontwikkelen van een overtuigende communicatie visie.
Collecting the facts

Interviews met de belangrijkste stakeholders om te achterhalen wat goed gaat en welke knelpunten er zijn (root-cause analysis).

 

  • Het creëren van betrokkenheid en draagvlak.
Analysis

Een uitgebreide analyse van alternatieve oplossingen.

 

  • Het identificeren en prioriteren van alternatieve oplossingen.
  • Benchmark met vergelijkbare bedrijven.
Select

Het selecteren van een oplossing.

 

  1. Presentatie van de analyse en de alternatieven.
  2. Het ontwikkelen van een actieplan, contentstrategie en tools.
  3. Het samenstellen van een projectteam met duidelijk verantwoordelijkheden en targets.
Implement and Execute

Implementatie en executie.

BEKIJK OOK DE ANDERE ONDERDELEN VAN HET AANBOD