Ik was je opgevallen. Je wilde me leren kennen. Je verleidde me met uitnodigingen. Gaf me aandacht. Ik voelde me bijzonder.

Je liet zien wat je voor mij kon betekenen.

Ik was overtuigd. Goed voorbereid gingen we van start.

Ik betrok ervaringsdeskundigen die al langer van je diensten gebruik maken, om te zien hoe ik deze beter kon inzetten.

Helaas leverden je diensten niet waar ik op hoopte.

Ik besloot om onze relatie te beëindigen.

Je was geschokt. Haalde uit naar mij en mijn vrienden. De investering van onze kant trok je in twijfel. Ik heb mijn best niet gedaan. Je bent koud en afstandelijk.

Je slaat de deur dicht en laat me geschrokken achter. Je bent ineens iemand anders. Waar is de liefde?

Ik nodig je uit om mee te denken. Maar je reageert niet meer.

De les: Zorg als accountmanager dat jij je klant ALTIJD een consistente positieve beleving geeft.

Niet alleen als het goed gaat. Juist als het moeilijk is heb je de kans om een positief blijvende indruk te maken.

De (ex)klant vergeet je dan nooit meer. En wordt je beste ambassadeur.

Ga niet uithalen.

Vraag of er iets is wat je nog kan doen en wat je anders had kunnen doen.

Je laat zien dat je open staat voor leren en verbeteren.

Bedank voor de mooie tijd samen. Zorg dat de laatste maanden dat de relatie nog duurt onvergetelijk mooi worden.

X,

– Aruna

Dank voor het lezen! 🙂 vond je het artikel leuk,

Zeg dan even gedag op: Instagram | Facebook | Twitter | Mn Website

En misschien vind je deze artikelen ook leuk: